Mis Kokulu Çilekler & Bahar


Bahçe çilekleri ne güzel kokar degil mi? Dün aldigim bu çileklerde müthis kokuyor. Buraya henüz bahar gelmedi ama bu çilekler bir haberi müjdeler gibi. Çilek çocuklugumdan beri en sevdigim meyvalardan biridir. Ege'de çok severek yedi. Ben belki yemez diyerek puding yapmayi düsündüm önce, ama akilli oglum sade yemegi tercih etti.
Bir yerde okudugum makalede çilegin limondan daha fazla C vitamini içerdigi, gerçek bir vitamin deposu oldugu yaziyordu. Zamanı gelmişken bolca tüketmek gerek bu yüzden..
Çocuklarimiz ve bizler için bol vitaminli günler diliyorum.....

Yorumlar

  1. Merhaba Gönüla,
    Evete montreal'de yaşıyorum. Bu çilekler Florida'dan gelmiş buraya. zaten kışın buradaki birçok meyve ve sebze Güney Amerika'dan geliyor. Ama her ne olursa olsun, şimdiklier çocukluğumun tadlarını vermiyor. Hele burada yediklerim.
    Hormonlu olması çok kötü. Biliyorum. buradada cok var. Makinadan çıkmış gibi tüm sebzeler hepsi aynı boye ve rengde. ne kadar sağlıksız. zaten ben genelde sebze ve meyveyi zamanında yemeyi tercih ediyorum. Biolojik ürünler bulabiliyorsanız ne güzel.
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Iki Guzel Salata Tarifi

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu