Karahindiba Salatasi


Daha once bu sebzeyi ne yedim ne gordum desem sasirmayin. Hem de bir Ege`li olarak!! Sehirde buyumenin sonuclari belki de. Annem de cok anlamaz oyle isirgan otlari, efelekler falan..Bilmiyorum ya pazarlarda olmazdi ya da biz bilmezdik. Burada bir Yunan marketinde `Dandelion` diye etiketi gorunce dedim iste budur `Karahindiba`.

Ben daha once salata tarifini Sevgili Fethiye`nin sayfasinda gormustum ve onun gibi yaptim.. Sadece sebzeleri 20 dk kadar hasladim. Bana biraz sert gibi geldiler 7-8 dk sonunda. Acimtirak bir tadi var. Ama ben severek yedim.. Sooole bol limonlu cok iyi gitti...

Yorumlar

  1. Eline saglik Hanife! Ben de bu aralar yine yapacagim bundan; bahcede cogaldilar yine. ;) O acimtirak tadini ben seviyorum, senin de begendigine sevindim!

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim Fethiyecim. Sende sagol sayende ogrendim:)) Arkadasimda bende ozenip almisti ve hic yiyememis acimtirak tadindan dolayi.. Bu aksam misafirlerim var. Biraz ayirdim bakalim seveceklermi??

    YanıtlaSil
  3. Hanife bunun pirincli yemegini(ispanaklidaki gibi) de yapabilirsin, baska yesilliklerle omletini yapabilirsin! Annem yesilliklerden yaptigi böregin icine de koyar. Acimtirak tadinin az olmasi icin mümkün oldugu kadar taze olmali yapraklar:)Ben bu yil daha yemedim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Dilekcim Merhaba..
    Ben aci tadinida bayagi sevdim. Zeytinyagli pirinclide cok guzel olur eminim. Bir dahaki sefer oyle denerim.. Her yesil otun zeytinyaglisi guzeldir bana gore:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Iki Guzel Salata Tarifi

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu