Hanifenin Tarifleri: Hayirli Ramazanlar

Çarşamba, Ekim 05, 2005

Hayirli Ramazanlar


Size bu guzel pasta esliginde guzel ve hayirli bir Ramazan dilemek istedim. Hayatimin belki de en yogun gunlerini yasiyorum su siralar, cok vakit ayirmiyorum o yuzden hem siteye hem blog arkadaslarima:) Bu yogunluk bir sure daha devam edecek gibi. Size en kisa surede bu pastanin tarifini verecegim, zaten cok kolay:))
Guzelliklerle dolu, hayirli Ramazanlar....

At 7:45 ÖÖ, Ekim 05, 2005, Blogger pastaci said...

hanife sanada iyi ramazanlar..
pastan çok şirin duruyor :))

sevgiler..

 
At 8:22 ÖÖ, Ekim 05, 2005, Anonymous Adsız said...

SİZLEREDE HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM KENDİNİZE İYİ BAKIN
ORUÇLU ORUÇLU PEK TARİFLERİNE BAKAMIYORUM AMA PASTA HARİKA İFTARDAN SONRA YEMEK LAZIM BENZER BİR TATLI DİMİ AMA :))))))))))
NİHAN

 
At 3:19 ÖS, Ekim 05, 2005, Blogger Hanife said...

Sevgili Burcu,
Cok tesekkur ederim.

Nihancigim,
Allah kabul etsin orucunu. Burada olsak sana yapardim pastadan:)

 
At 1:23 ÖÖ, Ekim 06, 2005, Anonymous nilüfer said...

Hayırlı ramazanlar hanifeciğim.
Ayrıca dükkanınızda hayırlı olsun.

Sevgiler

Nilüfer

 
At 5:29 ÖÖ, Ekim 06, 2005, Anonymous sebnem said...

HANIFECIGIM PASTA HARIKA GORUNUYOR. TARIFI ICIN COK BEKLETME, ZIRA RAZMAZANDA TATLI COK YENIYOR.OPTUM

 
At 6:52 ÖÖ, Ekim 06, 2005, Blogger Hanife said...

Nilufer,
Cok tesekkur ederim.

Sebnem,
Oruc nasil gidiyor? Biz kosturmalardayiz hala. PAsta cok kolay, yazabilirsem az sonra eklerim. Sabah saat 8.30 ve ben ev temizliyorum:(

 
At 3:24 ÖS, Ekim 06, 2005, Blogger xtra said...

Sana da hayırlı ramazanlar
pastanın üstündeki külahlar çok şirin.

 
At 5:54 ÖÖ, Ekim 07, 2005, Anonymous sebnem said...

hanıfecıgım oruc ıyı gıdıyordu ama ıkı gundur bır dıs agrısı yuzunden mahvoldum.sen ısler yuznden temızlık saatlerınıde degstın anlasılan,dıkkatlı ol canım cok yorma kendını, senın oruc nasıl gıdıyor? hepınızı cok optum tarıfı beklıyoruz

 
At 8:23 ÖS, Ekim 07, 2005, Anonymous arzu said...

Hanifecim, herzaman sayfani guncelleniyor gorunce bu hale islerinde olsa alisamadim inan! sevgiler, egeye opucukler..

 
At 8:52 ÖS, Ekim 07, 2005, Blogger Hanife said...

merhaba dostalr,
extralarge, cok tesekkur ederim..

sebnem,
dilserine cok uzuldum, acil sifalar canim.

arzu,
yogunlukdan mesajlara cevap yazmak bile luks oldu neredeyse:)

sevgiler

 
At 10:42 ÖS, Ekim 07, 2005, Blogger zeytinağacı said...

Hanifecim ailenle hayırlı bir Ramazan geçirmen dileğiyle, işlerinde kolay gelsin diyorum.

 
At 8:06 ÖÖ, Ekim 09, 2005, Blogger Hanife said...

Aslicigim,
Cok tesekkur ederim..

 

<< Home