Hanifenin Tarifleri: Mazaret

Salı, Mart 28, 2006

Mazaret

Merhaba Sevgili Dostlar...

Son 2 gundur makinamdaki sorun yuzunden ne dogru durust maillerime bakabiliyorum ne de sayfama yeni birseyler ekliyorum. Umarim makina cokmez, yoksa icindeki onca fotograf gidecek.

Yakinda gorusmek dilegiyle...

Sevgiler..........

At 9:26 ÖÖ, Mart 29, 2006, Anonymous sher said...

Hanıfecıgım umarım makınada buyuk sorunyoktur.Senı beklıyoruz yenı tarıflerle kolay gelsın canım

 
At 12:52 ÖS, Mart 29, 2006, Blogger yemekvebiz said...

Hanife inşallah sorun cıkmaz, gecmiş olsun,
Benim de en korktugum sey PC deki bilgilerin ucması !

Sevgilerimle,
Figen

 
At 11:49 ÖS, Mart 29, 2006, Blogger begüm said...

Hanife günaydın,

Umarım herşey yoluna girer. PClerdeki sorunlar gerçekten çok can sıkıcı oluyor.

Sevgiler
Begüm

 
At 9:00 ÖÖ, Mart 30, 2006, Anonymous ece said...

Ben de meraktaydım güncelleme yapmadınız.İnşallah sorun çözülür.Sabırsızlıkla bekliyorum.Görüşmek üzere..

 
At 8:09 ÖÖ, Nisan 04, 2006, Blogger Hanife said...

Merhaba dostlar
Sorun devam etmekde, yedek bilgisyarla idare ediyorum, fotograflarim konusunda hala birsey yapamadik. Yogun bir haftaydi pek vakit bulamadik ilgilenecek, dilekleriniz icin tesekkurler...

 

<< Home