Uyuyamadim

Ilk kez belki bu saatte post yayinlayacagim, konu cok enteresan, bildiginiz gibi degil hani.

Uyuyamadim. Saat gece 12.25 ve ben don sag bir de sol, ki bunlar cok kereler tekrarlandi, ama nafile. Ictigim ihlamur bir ise yaramadi, koyunlar saydim, yuzlerce o da olmadi. Eee dedim bari yazayim.

Asil sebeb baska tabii, kafada onca dusunce varken ee biraz imkansiz, hatta 38.4 derece atesle bile. 3 gundur hastayim ve gogus bolgemin bilumum kemikleri, karnim, sirtim tumden agriyor, ne yuruyebiliyor ne oturabiliyorum. Klasik aliskanlik; doktor ancak cenazelik olunca aklima geldigi icin belki yarina insallah deyip gecistiriyorum. Kafamda dukkanin bitmeyen isleriyle ilgili bin kusur sorun, ki bu apayri bir yazi dizisi olur, Best Seller konusunda bile iddialiyim. Bir de catidan gelen sesler girince isin icine, tumden benim uykuyu bulana askolsun.
Sifirin 40 derece kadar altinda hangi canlidan sesler gelebilir diye dusunurken, gecen kis bunun cevabini Sayin Consierge (Yonetici, ama bizim anladigimiz sekilde degil, apartmanin evlere bakkal hizmeti gibi gereksiz isler disinda kalan, tum temizlikten ve tamirlerden sorumlu sahis) vermisti bana.. Efendim kirisler gerilip patlama, pardon catlama yapiyormus. Caresi yok elbet.
Nasil is ama?? Ben fare olayi falan diye dusunmustum (ama salakligimi aninda yenip bu sogukta diye gecirivermistim) de bu aklima hic gelmemisti. Bizim evde kirisler catliyor, nasil guzel sesler anlatamam. Tak, tuk. 10 dk sonra yeniden, taaak, tuukkkk. Hem de uykuya daldiginiz en guzel yerde, zor gunlerden biraz siyrilabileceginiz ruyalarin tam ortasinda.
Benim de uykum zaten kusun ki misali..

Yani karsinizdayim iste. Hikayem boyle dostlar, bana iyi geceler.. Sizlere belki iyi sabahlar, belki iyi aksamlar..

Daha nice hikayelerde..

Yorumlar

  1. E be güzelim sen akıllı hanımsın insan doktora gitmez mi hele eski sağlıkçı olarak :)))İhmale gelmiyor şu grip,anjin ayakta geçer denilen hastalıklar... Doktor 2 günde ayağa kaldırır kendi kendine 10 günde herhalde.Bence ihmal etme senin çocuğun var en önemlisi sen hasta olursan o ne yapar hanifffff.....
    Hiç bir şeyi kafana takma düzelecek inşallah uykularını böldüğüne değmeyecek ama gelde bana sor diyeceksin tabi.Zor bir dönem hayırlısıyla en zararsız bir şekilde atlatacaksın inşallah içini ferah tut hayatım.
    Kendine iyi bak ihmal etmee sakın.
    öptüm Nihan

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, sitemde yemek siteleri diye bir bölüm açacağım siteni de eklemek istiyorum bir sakıncası var mı??
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, cokgecmis olsun. Saglimiz ihmale gelmez. Kendinize cok iyi bakin. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Hanifecim
    hastaligi bana sattin sanirim:))
    bende dun aksam ( 28 subat) 7.30 dan sonrasini hatirlamiyorum.
    Ates usume ( disarisi 26 C ) heryerim agriyor aynen
    bugun ise gidemedim, yattim, kendime iksir yaptim.
    biraz daha iyiyim.
    Dogum gunum icin guzel sozlerine cok tesekkur ederim canim benim.
    Bende seni egemi cok seviyorum.
    Canimsin.
    Zeynep

    YanıtlaSil
  5. hanife'cigim,
    sitemdeki çiçekler senin için de o zaman.
    çabucak iyiles ve büyük büyük gül tamam mi?
    tijen

    YanıtlaSil
  6. Tum dostlara tesekkurler,
    Gecenin bir vakti uyku tutmayinca yaziverdim birseyler, sagligim daha iyice. Cok tesekkur ederim yeniden,
    Berrince, elbette link verebilirsin, ben de senin sayfani vermek isterim:)
    Tijen'cigim, ciceklerine bkacagim. Sen benimkileri gordun mu? Fotograflar sayfasinda bulabilirsin:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu

Kabak ve Brokolili Mucver