Hanifenin Tarifleri: Yine Takilar

Perşembe, Temmuz 27, 2006

Yine Takilar






Yine fimo takilarim.


At 1:20 ÖS, Temmuz 27, 2006, Anonymous beyhan said...

Kandiliniz mübarek olsun.

 
At 1:48 ÖS, Temmuz 27, 2006, Blogger Hanife said...

Cok tesekkurler Beyhan..
Senin de kandilin mubarek olsun..

 
At 3:23 ÖS, Temmuz 27, 2006, Blogger Burcuk said...

ben bu fimo takilara bayildimmmmm:) kanada-ing ticaret yapmak istiyorum, is planimi hazirlayip teklifimi sunayim en yakin zamanda :)))

 
At 10:24 ÖS, Temmuz 27, 2006, Blogger Hanife said...

Teklifini dort gozle bekliyorum Burcu'cugum. Valla cok iyi fikir, ben de ev hanimligindan biraz terfi ederim:)

 
At 2:29 ÖÖ, Temmuz 28, 2006, Blogger kuzine said...

Merhaba;
Hepsi birbirinden güzel.Gerçekten satmayı düşünüyorsanız ben 5. sıradaki siyah-kırmızı kolyeye talibim, :)) ellerinize sağlık.

Sevgiler.

 
At 6:23 ÖÖ, Temmuz 28, 2006, Blogger Hanife said...

Merhaba Sevgili Kuzine,
Satmayi gercekten dusunuyorum. Internetden satmayi dusunmemistim sadece. Belki burada bir yolunu bulurum diye aklimdan geciriyordum, o yuzden bolca yapiyordum son zamanlarda.
Eger ilgileniyorsan adresimden irtibat kurabiliriz.
hanifeicoz@gmail.om
Sevgiler..

 
At 11:36 ÖÖ, Temmuz 28, 2006, Blogger ycurl said...

Hsnife,
bunlar cok guzel. Bence e-bay de rahatlikla satabilirsin gibime geliyor. Bende ilkine talibim ;)

 
At 11:55 ÖÖ, Temmuz 28, 2006, Blogger Hanife said...

Curly merhaba,
e bay ile nasil satilacagina bir bakayim.. Tamam ilki sana gelecek:)

 
At 2:12 ÖS, Temmuz 28, 2006, Blogger Nezaket said...

Hanife takilarin cok guzel. Ellerine saglik, umarim guzel satislar yaparsin. Sevgilerimle

 
At 4:38 ÖS, Temmuz 29, 2006, Blogger Hanife said...

Nezaket'cigim,
Cok tesekkurler..

 
At 7:32 ÖÖ, Ağustos 09, 2006, Blogger tuhfe said...

Seker gibiler :) Ellerine saglik, cok hos olmus hepside.

 
At 10:17 ÖÖ, Ağustos 10, 2006, Blogger Hanife said...

Tesekkurler Tuhfe..

 
At 8:07 ÖS, Eylül 06, 2006, Blogger Berceste said...

Valla sizden ozenip gittim fimo aldim kendime :) Bakalim neler cikacak, becerebilecek miyim? Siyahlilar benim de favorim bir de kareli icin hareli olana bayildim :) Elinize gozunuze saglik !

 
At 6:14 ÖÖ, Eylül 07, 2006, Blogger Hanife said...

Sevgili Berceste,
Eminim guzel seyler cikaracaksin ortaya, zaten ugrasmasi o kadar keyifli ki. Tesekkur ederim guzel sozlerin icin, ben de bekliyiorum bakalim senin yaptilarini, yayinlarsin umarim:)

 

<< Home