Hanifenin Tarifleri: Hayirli Bayramlar

Perşembe, Ekim 11, 2007

Hayirli Bayramlar





Sevdiklerinizle ve ailenizle, saglikli, mutlu ve huzur dolu bir bayram gecirmenizi dilerim..

Sevgilerimle..

At 3:55 ÖÖ, Ekim 12, 2007, Blogger kizilciksurubu said...

Ramazan bayraminiz kutlu olsun.

 
At 6:39 ÖÖ, Ekim 12, 2007, Anonymous sher said...

HANİFECIGIM,RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN,SAGLIK VE SIHATLER DILIYORUM.HEPNIZI COK OPTUM

 
At 7:01 ÖÖ, Ekim 12, 2007, Anonymous Adsız said...

hanifeciğim hayırlı bayramlar bayramın mübarek olsun canım daha nice bayramlara ulaşman dileğiyle hergünün bayram gibi geçsin inşallah egeyi kocaman öpüyorum

 
At 7:28 ÖÖ, Ekim 13, 2007, Blogger zehra said...

Sevdiklerinle daha nice bayramlar olsun, sana ve herkese...

 
At 10:14 ÖÖ, Ekim 13, 2007, Blogger Nalan Ünal said...

İyi bayramlar diliyorum:)
Sevgiler

 
At 2:29 ÖS, Ekim 13, 2007, Blogger Rabia said...

Hanifeciğim iyi bayramlar canım. Egeyi kocaman öpüyorm. Güzel geçiyordur umarım bayramınız. Sevgiler.

 
At 8:36 ÖS, Ekim 14, 2007, Blogger GULENAY said...

Sevgili Hanife'cigim,
Iyi bayramlar diliyorum.Mailini aldim ama yogunluktan donemdim.Ilk firsatta doluca yazicam.

Sevgilerimle

 
At 6:04 ÖÖ, Ekim 15, 2007, Blogger Tijen said...

Hanife'ciğim,
Umarım sevdiklerinizle çok güzel bir bayram geçirmişsinizdir. Buradan sevgiler gönderiyorum sana.

 
At 7:44 ÖÖ, Ekim 15, 2007, Anonymous asya yusof said...

HANIFECIGIM IYI BAYRAMLAR UMARIM MUTLU BIR BAYRAM GECIRISINIZ EGEYIDE BENIM YERIME OP..

 

<< Home