Ekmek Pizzası

Bundan böyle sitede yeni bir bölüm açıyorum. Sizin Tarifleriniz..
Sizin tariflerinizden faydalanıp benim yaptıklarım yada sizin yapıp bana resim ve tarifini gönderdiğiniz yemekler bu bölümde yer alacak..
Bu tarif site okuyucularından Sevgili Gönüla'ya ait. Ben 'ekmek pizzası' dedim ismine.. Tarifi Gönüla'nın yazdığı şekilde aşağıya yazıyorum..


1 yumurtaya peyaz peynir, biraz rendelenmiş kaşar, bir kaç damla zeytinyağı, tuz karabiber ekleyip iyice eziyorum sonra bu karışıma, minik küpler halinde dğranmış domates, yeşil biber, kıyılmış maydonoz ekleyip iyice karıştırıyorum . ekmek dilimlerinin üzerine sürüp fırına veriyorum. ekmeklerin altı kızarana kadar 250 derecede pişiriyorum. sonra fırının ızgarasını açıp üzerlerini kızartıyorum..

Tarif çok güzel oldu.. Ege bayıla bayıla yedi. Teşekkürler Gönüla....

Yorumlar

  1. bende buna benzer bir sey yapiyorum,belki fikir olur.ben ekmek dilimlerine once biraz tereyagi suruyorum,sonra salca suruyorum,usetune kasar ve pizza ustune konulan malzemelerden ne varsa ekliyorum- minik dogranmis sucuk,sosis, misir vs- eger malzemem yoksa sadece salca ustune kasar ekleyip,firinda altli ustlu kizartiyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nurbeyaz..
    Gelecek sefere senin atrifini deneyeceğim. Buradada yayınlarım o zaman.. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Tarifini bende cok ebgendimç Anne ogul basbasa yedik bir guzel..
    Baska tariflerinizi beklerim yada sizin yapıp tarfini bana gonderdiklerinizi burada seve seve yayınlarım..
    Sevgi ve ısıkla..

    YanıtlaSil
  4. Çok leziz görünüyor.Bu şekilde yapmak hiç aklıma gelmemişti.En kısa zamanda denemek isterim.
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu

Kabak ve Brokolili Mucver