Havuçlu Domatesli Şehriye Çorbası


Hastalık için birebir..
Çorba mevsimi geçti ben aynı haftada 2 defa çorba yayınlıyorum.. Eee insan hasta olunca yemek alışkanlıklarıda değişiyor. Bizim evde çorba ana yemek öncesi çok seyrek içilir. Hani önce güzel bir çorba, ardından bol sulu bir yemek, daha sonrada pilav, makarna türünden öğünler yaşanmaz biizm evde. En fazla iki çeşit.. Salata ve yanında ev yapımı yoğurt. Hal böyle olunca çorbaya pek sıra gelmiyor.
Hatalık bahanesi ile yaptım bu çorbayı..

Malzemeler;

- 1 çay bardağı şehriye
- 1 adet domates
- 1 adet havuç
- 2 su bardağı kadar tavuk suyu
- 2 dal maydanoz
- kuru nane, tuz, karabiber


Yapılışı;

- Kaynayan tavuk suyuna şehriyeleri ve rendelenmiş havuçları atın. 10 dk kadar kaynatın. Tuzunu ve biberini ekleyin.
- Domates rendesini ekleyin. 8-10 dk kadar sonra altını kapatın..
- Kıyılmış maydanoz ve bol nane ile sıcak sıcak servis yapın......
Afiyet Olsun..

Yorumlar

  1. Sevgili Hanife bizim evde de çorbayı çoğunlukla misafir geldiğinde, nadiren de kendimiz için yaparım. Akşamları öyle çeşit çeşit yemeğimiz olmaz ne de olsa 2 kişiyiz. Çorba umarım seni daha iyi yapar :) Kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  2. Evet Şulecim..
    Ben severim ama çorbadab sonra ana yemeğe yer kalmaz genelde. Bizde iki kişi olduğumuz için seyrek yaparız. Ege'ye cok sık yapıyorum. Arada ona yapmışken bende içerim..
    Temmenilerin için teşekkürler..
    Şimdi daha iyiyiz...
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Iki Guzel Salata Tarifi

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu