Zeytinyagli Bakla




En sevdigim zeyinyagli yemeklerdendir bakla.. Bol dereotlu oldumu dahada severim. Fotografda dereotu olmadan cekmisim. Son gunlerdeki dalginligim artik herseye yansir oldu.. Fotografi burada gorunce farkettim ama is isten gecmisti artik. Baklanin sonu gelmisti bile.. Ben bircok zeytinyagli yemegi herseyi cigden koyarak pisiriyorum. Bunuda oyle yaptim..
Malzemeler;

- 1/2 taze bakla
- 1 orta boy kuru sogan
- 1-2 dis sarimsak
- 1 cay kasigi seker
- 1/2 cay bardagi zeytinyagi

Yapilisi;

- Sogani piyazlik kiyin. Tencereye ekleyin. Ustune cok ince kiydiginiz sarimsaklari ekleyin.
- Yikadiginiz ve temizlediginiz baklalari ekleyin. En uste seker ve tuz serpip yagini ekleyin.
- Baklalarin yarisina gelecek kadar su ekleyin. Kaynamaya baslayinca altini kisarak pisirin..
- Pistikden sonra bol dereotu serpin..
Afíyet Olsun..

Yorumlar

  1. Taze bakla satiliyor mu Montreal'de? Ne kadar sanslisiniz. Hatta dondurulmusuna bile raziyim..

    YanıtlaSil
  2. Burada arap yada grek marketlerde satiliyor. Yoksa buranin halkdi sanirim bilmiyor.. Amerikadada olsa gerek, arap marketlerde falan vardir diye dusunuyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu

Kabak ve Brokolili Mucver