Bahçe & Ayvalık'a Gidiyoruz!!!



Merhaba Sevgili Arkadaşlarım...

Bu dutlar ısırgan otu kavurmasını yapan İbrahim Amca'nın bahçesinden. Dalındaki halini burada yayınlamak isterdim ama ne yazık ki fotoğraf makinamı bahçeye giderken unutmuşum. Ne dalgınlık değil mi? Ama ne yapayım etrafta iki tane yaramaz bıdık varken bu tür unutkanlıklar doğal oluyor. Sakın merak etmeyin dönüşte ilk işim bahçeye yeniden gidip, sizlerle o güzelllikleri fotoğraflarıyla birlikte paylaşmak olacak. Neler toplamadık neler yemedik hiç sormayın.. 'Yediğin içtiğin senin olsun gördüklerini anlat derler' ama ben size yediklerimden de bahsedeceğim. Dutlar, kayısılar, şeftaliler, vişneler, salatada körpecik biberler, salatalıklar... MMmm harikaydı. Dolma yapılmak üzere asma yaprağı topladım. Şöööyle bol naneli bir zeytinyağlı tabii. Bu arada kabak çiçeğini veren komşuyu unutmamak gerek. Benim otlara olan merakımı bilen amcam kabak çiçeğinden istediğimi biliyordu. Geçenlerde komşunun gelini yapmış ve afiyetle yemişler. Tarifi almak üzere ben de komşuya misafir oldum. Sağolsunlar çiçeklerden toplayıp verdiler. Tarifi bildiğimiz dolma gibi. Ama kabak çiçeği ile lezzeti bir başka olurmuş. Bakalım yiyince sizlere anlatır tarifi de veririm.

Tarifler ne yazık ki tatil dönüşü olacak. Çünkü yarın sabah Ayvalık'a gitmek üzere yola çıkıyoruz. Bizim bıdıklarla yorucu ama bir o kadar da güzel bir tatil olacağı kesin. Dönüşte fotoğrafları sizlerle paylaşacağım inşallah..

Hepinize neşeli, güneşli ve bol lezzetli günler diliyorum..
Yeniden görüşmek üzere hoşçakalın........

Yorumlar

  1. iyi yolculuklar , yolunuz açık olsun. İnşallah güzel , neşeli , mutlu bir tatil geçirirsiniz.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Hanifecim,
    iyi tatiller. Maalesef kurabiyeler bana geri döndü- bir kısmı un ufak olmuş. Tarifini yayınlarım. Kısmet işte ... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. İyi yolculuklar ve iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Arkadaslar
    Hepinize tesekkür ediyorum. İstanbul'a dondum. En kısa zamanda yeni haberler ve guzel tariflerle buradayım..
    Gorusmek dilegiyle..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Aslı..
    Kurabiyeler icin inan cok uzuldum. Son gun gitmek icin fırsat kolladım ama ne yazık ki gidemedim. Tarifi yayınlarsan cok sevinirim. Tekrar tekrar inceligin icin tesekkur ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Iki Guzel Salata Tarifi

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu