Asli'nin Dort Mevsim Kurabiyesi



Bu kurabiyeleri Asli yapmis gecen gun. Turkiye'de blog arkadaslarimla ve site okuyuculariyla yaptigimiz bulusmaya kendisi gelemedigi icin bu kurabiyelerden yapmis ve bulusacagimiz yere gondermis, ancak bizim elimize gecmemisti. Sonra Asli'ya geri donmustu bu guzel kurabiyeler. Tarifinin altinda bana not dusmus, Ege'ye yapmam icin. Hic arkadasimi kirar miyim, hemen yaptim kurabiyeleri.
Kesinlikle tavsiye ederim, harika bir lezzetli var. Ben yapar yapmaz kac tane yedim bilmiyorum:) Ege'de her gormesinde 'mama mama' deyip istiyor:)
Yeniden tesekkurler Asli'cigim.




Ege kurabiyesini yerken.

Yorumlar

  1. Hanife, ben kurabiyeleri bırakıp Ege ye takıldım.Maşallah kırbirkere.Çok tatlı yavrum..Kurabiyeleri zaten görmüştük.Ama sende "E ve G" kalıbı almak yerine el yazısı ile hallettin demek:) Çok iyi fikir..
    Ellerine sağlık , çok iyi olmuş.

    Sevgilerimle
    Figen

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyelerde Ege de çok tatlı gözüküyor. Bende kurabiy eçok severim hemen deniyeceğim. Ben de bloguma beklerim sevgiler.. Derya..

    YanıtlaSil
  3. Kurabiyelerde Ege de çok tatlı gözüküyor. Bende kurabiy eçok severim hemen deniyeceğim. Ben de bloguma beklerim sevgiler.. Derya..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık, Hanife. Ne güzel olmuş kurabiyelerin. Ege'ciğimin gözleri niye dolu dolu olmuş? Çok tatlı çıkmış fotoğrafı Öp onu benim için.

    YanıtlaSil
  5. BU ŞİRİN KURABİYELER HARİKA GÖRÜNÜYOR HELE ÇOCUKLAR İÇİN FAZLA ÇEKİCİ EGECİM KURABİYE YERKEN DUYGULANMIŞ SANKİ GÖZLERİ DOLU DOLU YOKSA BÜTÜN KURABİYE TABAĞINI KUCAĞINDA MI GÖRMEK İSTEDİ? :)))
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    NİHAN

    YanıtlaSil
  6. Figen Ve Derya,
    Cok tesekkur ederim. Ege cok sevdi kurabiyleri, benimde favorim oldu, yedigim en guzel kurabiye diyebilirim.

    Burcu ve nihan,
    Ege basta buyuk parca kurabiye istedi, bende cok yemesin diye kucuk parca vermistim ve ona darildi ve agladi biraz:) Gozleri o yuzden dolu dolu.. Arka arkaya iki tane yedi cunku, bende istemedim o kadar fazla yemesini..
    Ege'yi optum yerinize..
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  7. Ege'nin fotoğrafı beni çok duygulandırdı.

    YanıtlaSil
  8. Aslicim Ege cok sevdi gercekten, benimde favori kurabiyem oldu inan. Sik sik yapacagim bundan sonra:)

    YanıtlaSil
  9. Hanife Hn.
    Maşaallah oğlunuz Ege çok tatlı Allah uzun ömürler versin

    Sevgiler

    Sabiha

    YanıtlaSil
  10. SABIHA hANIM,
    MESAJINIZI COK GEC FARKETTIM SANIRIM, GOZUMDEN MI KACMIS ANLAMADIM.
    COK TESEKKUR EDERIM..
    sEVGILER..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu

Kabak ve Brokolili Mucver