Ne kadar Sanalim?

Sevgili Tomris beni haftalar once sobelemisti, vakit bulup cevaplayamamistim. Hemen bir iki satir yanitlamaya calisayim....

1. Günde ortalama kaç saat internettesiniz?
Su siralar yani son 4 aydir cok az vakit ayiriyorum. Gunumun cogu isyerinde gectigi icin ve evde oldugum saatlerde ya ev isi ya da Ege'yle ilgilendigim icin. Ama calismadan gunun cogunu evde gecirdigimden bu sure oldukca uzun oluyordu. Simdi o gunleri hasretle aniyorum:)

2. Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz ve hangisi?
Msn kullaniyor(dum).

3. Kaç mail adresiniz var?
3 tane.

4. Sizinle bütünleşen sanal bir adınız nick nameniz var mı?
Ege dogdukdan sonra bircok yerde 'Egem' ismini kullaniyorum.

5. İnternet ortamında tanışıp gerçek hayata taşıdığınız arkadaşınız var mı?
Evet, arkadaslarim var tabii. Hatta esimi bile bu sekilde tanimistim. Sitemi takip edenler bilir, esimle tanisma hikayemi:)

6. İnternet üzerinden alış veriş yapıyor musunuz?
Turkiye'de bir iki kere kitap almistim. Ama burada hic yapmadim.

7. Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp, aklınıza ilk geleni yazın; "ya internet olmasaydı"
Ilk gelen su; bilgiye bu kadar kisa surede asla ulasamazdik..

Tomris, yeniden cok tesekkur ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu

Kabak ve Brokolili Mucver