Natalie'den Yeni Yil Hediyemiz


Neredeyse bir ay once Natalie Tuncer'den cok sicak bir mesaj almistim. Bana minikler icin hazirladiklari yemek kitabini gondermek istiyordu.
Onca yola ragmen Yakisikli Guney'in Ege'ye gonderdigi ozel hediyelerle birlikte Natalie'nin kitabi elime nihayet gecti. Son 3 gundur elimden dusurmuyorum kitabi:)) Buradan kendisine gosterdigi incelikten dolayi cok tesekkur ediyorum.. Guney'de Ege icin cok basarili iki resim ve minik asker oyuncaklarindan gondermis. (paket yolda biraz hirpalandigi icin resimler burusmus, masa ortusunun altina koyup oyle asacagim duvara:)) )

Kendi deneyimlerini ve bilgisini paylastigi kitabi esi Dr. Ozan Tuncer'le hazirlamis Natalie. Yeni anne olacak adaylara ve yemek yedirme konusunda zorluk ceken anneler icin cok guzel, saglikli ve basit tarifler, oneriler var kitapta. Kitapla ilgili ayrintili bilgi icin buraya bakabilirsiniz..

Je vous merci encore une fois Natalie....

Yorumlar

  1. HEPİNİZİN YENİ YILINI VE GEÇMİŞ BAYRAMINI KUTLUYORUM.YENİ YILDA HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN CANIM....
    NİHAN

    YanıtlaSil
  2. Güney resimlerini İnternet'te görünce sevinçten zıpladı. Teşekkürler...
    Size, ailenize ve tüm okurlarınıza mutlu yılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Canim benim,
    Cok sagol..

    Tesekkurler Natalie,
    Toronto'dan sevgilerimizi gonderiyorz sizlere..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kremalı Pestolu Dil balığı

Tavuklu ve Bulgurlu Yuvalama-Zekiye Annem Usulu

Kabak ve Brokolili Mucver